Mikroneulaus kotona, näin minä sen teen

Mikroneulaus, dermarollaus... Rakkaalla lapsella on monta nimeä ja siitä, voiko neulausta tehdä kotona vai ei, ollaan eri mieltä. Osa on puolesta, osa vastaan. Minä olen puolesta. Olen tehnyt tätä kotona huhtikuusta 2016 lähtien. Alussa kahden viikon välein mutta syksyllä ja loppuvuodesta tahti hiipui.

Nyt tein ryhdistysliikkeen tämänkin asian kanssa ja neulaan kaksi kertaa viikossa 0,3 mm neulaimella ja suunnilleen joka toinen viikko (vähintään kolmen viikon välein) 0,5 mm neulaimella. a

Kun aloitin, tein videon. Nyt ajattelin päivittää tilanteen ja tein uuden videon, samalla näette, miltä nämä minun ryppyni näyttävätkään. Pyydän myös anteeksi heti kättelyssä turvonneita silmiäni!

Muistakaa, että jos haluatte kokeilla mikroneulausta, tehkää googletusta, siitä on hurjasti tietoa olemassa. Oman neulaimeni tilasin Kauneusmaailmasta, kiitos heille vielä hyvästä palvelusta! Heiltä saa myös ohjeet tähän puuhaan.

ps. poistin Google+ -yhdistetyt kommentit, en pitänyt niitä kätevinä.




Suositut tekstit