Kurkataanko kenkiä?

Kesän ja kauniiden säiden kunniaksi korkoja, ihan koska minä rakastan niitä. Korkoja, siis kengissä. Ehdottomat suosikkini kesäsandaaleissa ovat Desigualin. Hame, jonka helma näkyy, on saman merkin.






Olen myös valmistautumassa Tubeconia varten. Siitä pari sanaa plus muita kenkämerkkejä videolla:

Bianco Footwear - Unisa - Tamaris - Buffalo London - Furiezza - Marco Tozzi 




Tykkään myös tennareista. Itse käytän Adidaksen valkoisia perussellaisia. Valkoisissa on aina se huono puoli, että jos niiden haluaa siistinä pysyvän niin niitä saa olla pesemässä viikoittain. Pesen omani 60 asteessa, eivätkä ole menneet miksikään. Mieli on jo vuosia halajanut Converseja, mutta koska en ole osannut päättää väriä, niin aina on jäänyt ostamatta ja keväisin se minun kokoni menee ensimmäisenä. Siis periaatteessa muut päättävät puolestani.


Entä avokassukat. Miten sellaisia voi käyttää? Voguet näkyy minulla ikävästi kengistä, lisäksi ostin halpikset Lidlistä, nätit mutta kamalaa kangasta ja kantapäässä paksu sauma, joka hankaa. No, minä leikkelin omat avokassukkani siten, että kärjet on enää jäljellä. Jotenkin kuitenkin näin "vanhemmalla" iällä on alkanut varvasseutu halajamaan kengissä sukkaa. En laita sukkia avokärkisiin sandaaleihin, mutta muuten.

---------------------------------------------

Lomamatka Lefkakselle lähenee. Ihanaa! Sen verran mitä olen netistä etukäteen tutkinut, se on pieni rauhallinen saari, siis rentoutumislomalle erinomainen kohde, ei yökerhoja eikä shoppailua. Hotellina Scorpios. Sieltä tulee sitten enemmänkin videota, mikäli hotellin wifi toimii.. Ja ei, koti ei jää tyhjilleen, muuten en matkastani täällä mainostaisi. Mutta hitsi, meinaa vähän jännittää vajaan vuoden takainen 6,1 Richterin maanjäristys, josta ei tietenkään suuremmin ole puhuttu. 
Toivotaan, että laatat pysyvät paikoillaan meidän lomaviikkomme aikana!

Linkitin Apollomatkoihin, koska itse ostimme matkan sieltä.

Aurinkoa loppuviikkoonne!


Suositut tekstit