Vihdoinkin primer!

No niin. Minä olen nyt parhaani mukaan opetellut kaikkea uutta ja jännää katselemalla kanssasisarien videoita meikkauksen saloista.

Kolme asiaa, jotka olen ottanut käyttööni nyt, helppoja juttuja kun ovat:
Primer eli meikinpohjustusvoide
Siveltimet ja...
Ja... No, kyllä se kolmas pian mieleen muistuu.
Mietin jo, että pitäisikö tehdä meikkivideo. Ei missään nimessä mitään tutoriaaleja, koska näillä taidoilla ei todellakaan opasteta ketään. Vaan ihan vain "näin minä sen teen" -tyyppinen. Ehkä teenkin.
Yksi asia, mitä en opi, on hiukset. Minun ohuet, perussuomalaiset hiukseni ovat yksi murheenkryyni. Olen laiska laittamaan, ellei se ole jotain nopeaa tai edes nopeahkoa. Nyt yritän taas kasvattaa hiuksiani, joten nysä ponnari on alkanut olla joka aamuinen tekele. Helpolla pääsen, mutta hyvältä se ei näytä.

Vaan palatakseni oppimiini asioihin. Primer. Sitähän käyttävät kaikki, minä en tähän saakka. Olen miettinyt vaan en saanut aikaiseksi. Nyt tuli eteen niin helppo juttu, että oli pakko kokeilla: paljon puhuttu Nivea After Shave Balm. Nyt se on sitten käytettävien tuotteiden listallani. Toimii.
Videolla lisäksi sananen tummien silmänalusien piilottamisesta ja tummanpunaisesta huulipunasta. Olen aivan rakastunut Lumenen True Passion Lip Coloriin.
Mutta nyt hyppään bussista, työt odottavat. Kivaa viikonloppua kaikille!

Suositut tekstit